Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" komunikacja"
13 wyników
[1-20]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Jaska E., Werenowska A. Komunikacja polskich miast z otoczeniemspołeczno-gospodarczym w nowych mediach pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Jaska E., Stolarska P., Werenowska A. Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinantaskutecznej sprzedaży bezpośredniej pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Werenowska A. Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwaz grupami otoczenia pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dąbrowski T. Wykorzystanie stron internetowych w komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności przez spółki publiczne notowane na GPW w Warszawie pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Strzębicki D. Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Bloch M., Rudawska E. Komunikacja marketingowa w procesie współpracy międzysektorowej organizacji pozarządowej pdf
7. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Jaska E. Znaczenie komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu zmianą w przedsiębiorstwie pdf
8. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Jaska E. Targi jako forma komunikacji przedsiębiorstwa z grupami otoczenia pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Rogala A. The relations between external and internal marketing communications pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Badzińska E. MEDIA CONVERGENCE AS A HALLMARK OF MODERN MARKETING COMMUNICATION pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Jastrzębska S. Skuteczność standardowych form promocji na rynku produktów mleczarskich na przykładzie przedsiębiorstwa Bakoma S.A. pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Adamczyk G. Specyfika przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Dmowski Ł. Marketing religijny na przykładzie chrześcijaństwa pdf